حالا می توانی محبت را آسان از نگاه بارانی ام بچشی و
ببینی که هنوز هم برایم زیبا تر از رویایی.
+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم دی ۱۳۸۷ ساعت 13:36 توسط فاطمه
|
اینجا یه چای خونه است. جایی که می تونیم دوستانه حرف بزنیم، شعر بخونیم، بخندیم،حتی شاید بعضی وقت ها مثل آدم حرف های مهم بزنیم. امیدوارم کنار پیشخون کافه ی ما بشینید و لذت ببرید